31.5.2012

Alice in Derbyland

Minä rakastan kaikkia mun ihania derbytyttöjä ihan hulluna, ne on mahtavia ihmisiä kaikki. Joskus mä vain tunnen olevani siinä porukassa vähän erilainen.

Stereotyyppinen roller girl voisi näyttää vaikkapa tältä:


...ja sitten olen minä. Umpihetero konservatiivinen porvari. Se tyttö, joka ei allekirjoita turkistarhausta vastustavaa kansalaisaloitetta. Emansipoitunut sovinisti. Wannabemuotibloggari. Leimaton ja reiätön. Tyyppi, joka ei kuuntele musiikkia ja viettää lauantai-illat mieluummin kotisohvalla kuin bilettämässä. Kulturelli kulinaristi. Kaikin puolin kiltti ja kunnollinen. Se, joka paheksuu kaikkea yhteiskuntaa rappioittavaa. Tyttö, joka on ollut kerran elämässään humalassa ja jonka villein hiusvärikokeilu oli omien hiusten väriset raidat.

Mutta koska minä olen juuri opetellut suvaitsemaan ja stereotyyppiset derbytytöt ovat kaiken suvaitsevia ihan luonnostaan, se ei haittaa. Me vain ollaan ihania ja rakastetaan toisiamme ja kerrotaan levottomia juttuja meidän facebook-ryhmässä ja korkeintaan joskus vähän liimataan purkkaa jonkun ilkeen tyypin tukkaan. Mutta se on todennäköisesti joku vastustaja, koska meidän liigassa ei ole ilkeitä tyyppejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti